01 січня, 2014

Яким було б моє весілля зараз?

Говорю, оглядаючись назад не лише на своє весілля, а й на десятки інших.

Моє весілля було б невеличким, як сьогодні модно казати, камерним.
Моє весілля було б у затишному місці: берег моря, виноградник, під розкішним деревом.
Моє весілля було б стильним. Вбрання, флористика, декор - усе було б продумане до дрібниць.
Моє весілля тривало б не довго. Так би мовити в рамках сімейного столу.
Моє весілля було б з фотографом. Я замовив би альбом. Це був би альбом з живими фотографіями. Я не маю на увазі світлини, де всі скачуть і роблять різні дурниці. Я маю на увазі альбом, де я бачитиму нас с дружиною та всіх друзів, такими, якими ми були в той день!

Я "проти" бюджетних фотосесій на двох!
Я "проти" надуманих, модельних весільних фотографій!
Я "проти" весіль для "відбивання" грошей!
Я "проти" весіль напоказ!

Я "за" сімейну, затишну урочистість!
Я "за" справжні цінності!

Яким буде Ваше весілля?

Більше, будь ласка, дивіться тут.
Також, будь ласка, перегляньте це відео.

Усім бажаю розумних рішень!

Немає коментарів:

Дописати коментар