08 квітня, 2010

Щось НОВЕ та УНІКАЛЬНЕ!


 
 Ви любите фотографувати? Вам бракує досвіду? Ви бажаєте вчитись? Ви не хочете викидати гроші на вітер? Ви шукаєте навчання, яке б задовольнило саме Ваші потреби?   
 
    Від сьогодні я готовий взятися за цю справу. Не йдеться про навчання за якоюсь конкретною програмою. Ми відштовхуватимемось від того, що Ви вже знаєте і чого б хотіли навчитися. Так, Ви, саме Ви, приймете участь у складанні програми навчання! З Вашою допомогою буде створено унікальну програму,  котра враховуватиме Ваші здібності, бажання і можливості!

27 коментарів:

  1. Будь ласка, телефонуйте або пишіть на пошту чи скайп. Усі деталі обговоримо!

    З повагою, Борис

    ВідповістиВидалити
  2. ось приклад однієї з програм:

    ДВОТИЖНЕВИЙ КУРС НАВЧАННЯ
    «Ти запитуєш – я відповідаю!»
    4 практичних занять та 4 домашніх завдання.
    Два заняття в тиждень по 2 години кожне.

    ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 1
    Фотосет. Як ти працюєш?
    Ми проаналізуємо:
    1.Як ти фотографуєш?
    •Будуєш кадр (композиція кадру)
    •Враховуєш світло
    •Враховуєш лінії
    •Кадруєш

    2.Як ти використовуєш свій фотоапарат?
    •Кольоровий простір
    •Режим експозиції
    •Замір експозиції
    •Фокусування

    3.Як ти використовуєш свій об’єктив?
    •Діафрагма
    •Природа об’єктива

    ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 2
    Фотосет. Як ти бачиш світло?
    Модель і ми.
    Я покажу:
    1.Просте світло
    2.Складне світло
    3.Як працює світло
    4.Як співпрацювати зі світлом

    ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 3
    Фотосет. Як ти розмовляєш з моделлю?
    Модель і ми. Я фотографую – ти запитуєш.
    1.Чому модель «мовчить»?
    2.Що таке «вистрілена куля»?
    3.Чого уникати?
    Модель і ми. Ти фотографуєш – я допомагаю.

    ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 4
    Фотосет. Як ти справляєшся з труднощами?
    Фотосесія пари у вечірньому місті.
    Ти фотографуєш – я допомагаю.

    Будь-які запитання, котрі виникатимуть у процесі навчання, можуть лягти в основу домашніх завдань. Чим більше запитань ти ставитимеш, тим більше я зможу розказати про те чи інше зі свого власного досвіду. Ціль цього навчання полягає в суті вислову: «Ти запитуєш – я відповідаю».

    Якщо у тебе є пропозиції, щодо цього плану, я радо їх прийму до уваги і зроблю необхідні зміни!

    ВідповістиВидалити
  3. СУПЕР!!!
    Дуже цікава і багатообіцяюча програма:)

    ВідповістиВидалити
  4. Вищеподаний план є лише прикладом плану навчання, котре Ви можете отримати. У Вашому конкретному випадку план навчання може відрізнятися змістом, частотою практичних занять та їх кількістю. Але мета навчання не змінюватиметься -- максимально задовольнити Ваші потреби.

    ВідповістиВидалити
  5. Приємно що є фотографи, які готові ділитись власним досвідом, здобутим за роки. Хороша нагода перейняти цей досвід тим кому його ще бракує. Я не проти скористатись цією нагодою :))))

    ВідповістиВидалити
  6. Будь ласка, телефонуйте або пишіть на пошту чи скайп. Усі деталі обговоримо!

    З повагою, Борис

    ВідповістиВидалити
  7. ось приклад программи для початківців:

    ДВОТИЖНЕВИЙ КУРС НАВЧАННЯ для початківців
    «Ти запитуєш – я відповідаю!»
    4 домашніх завдання та 2 практичних заняття.
    Два заняття в тиждень по 2 години кожне.

    ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1
    1.Якомога ширше в письмовій формі описати параметри своєї апаратури.

    •Фотоапарату
    •Об’єктиву

    2.ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ: зробити фото одного і того ж об’єкту (м’яч, іграшка, сірникова коробка тощо) у день і у вечері

    •У день біля вікна
    •У вечері в темному приміщенні об’єкт підсвітити настільною лампою або ліхтариком.

    3.Описати письмово відповідь на запитання «Від чого залежить різкість зображення, котре я фотографую?»

    4.Усі фотографії зроблені під час домашнього завдання у форматі JPG зберегти для аналізу.


    ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 2
    1.Замір експозиції. Яка різниця між
    •«матричним» заміром та «точковим»?
    •«точковим» та «центрально-зваженим» заміром?

    2.Режим експозиції. Яка різниця між
    •«M» і «P»?
    •«A» і «S»?

    3.ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ: зроби фото трьох об’єктів (м’яч, іграшка, сірникова коробка тощо) за таких умов:
    •Темному приміщення
    •Усі три об’єкти у кадрі, але лише один освітлений настільною лампою, решта два у тіні
    •усі три об’єкти повинні бути ЧИТАБЕЛЬНИМИ на фотографії, тобто чітко має бути видно об’єкт як на світлі так і в тіні.

    4.Описати письмово відповідь на запитання «Завдяки чому на одному фото по різному освітлені об’єкти можуть бути ЧИТАБЕЛЬНИМИ?»

    5.Усі фотографії зроблені під час домашнього завдання у форматі JPG зберегти для аналізу.

    Усі запитання, котрі виникатимуть у процесі розгляду і аналізу двох попередніх домашніх завдань, ляжуть в основу двох останніх домашніх завдань.
    ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 3
    ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 4


    ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 1
    Фотосет. Фотографія вечірнього міста.

    ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 1
    Фотосет. Фотографія міста у день.

    ВідповістиВидалити
  8. Надзвичайно цікаво і практично!

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую!

    Річ у тім, що є велика різниця між уявними і реальним потребами.

    Тому окрім того, що форма мого навчання направлена на якісне навчання, зміст же цього навчання продиктований Вашими РЕАЛЬНИМИ потребами.

    Тому таке навчання доволі просте і максимально доступне та конструктивне.

    Ось в чому захована його НОВИЗНА та УНІКАЛЬНІСТЬ!

    З повагою, Борис

    ВідповістиВидалити
  10. Я пройшов цю програму навчання і ось мої враження:
    1. Всього за 4 заняття я дізнався більше, ніж за 2 місяці навчання на курсах.
    2. Справді практичний курс, зосереджений на індивідуальних потребах.
    3. Навчився приділяти увагу речам, на які раніше не звертав уваги.
    Раджу спробувати, не пошкодуєте!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Шкода, що Львів так далеко)

    ВідповістиВидалити
  12. Львів - це маленький Відень! Думаю, що кожному варто хоч раз в житті побувати у цьому місті! ;)

    ВідповістиВидалити
  13. добрий день!!! Я мрію про такі курси, і хотіла б з вами навчатись) Але в мене є одна вада, я погано чую, не так щоб взагалі не чути, але часто перепитую*(лікую слух) Візьметесь за моє навчання????????

    ВідповістиВидалити
  14. доброго і вам дня!

    з радістю!

    думаю, ця тимчасова трудність не стане на заваді Вашому навчанню!

    ВідповістиВидалити
  15. Дякую за чудове навчання. Справді цікаво, зрозуміло і ПРАКТИЧНО. Не сподобалось лише одне... ДУЖЕ ШВИДКО ПРОЛЕТІВ ЧАС :)))
    Творчих Вам успіхів, пошуку і... нехай Ваше НАЙКРАЩЕ фото завжди буде попереду!!!

    ВідповістиВидалити
  16. Нещодавно завершив цей курс. Дуже багато вражень! Дізнався про певні тонкощі, про які неможливо дізнатись деінде. Цей курс допоміг мені зробити "великий стрибок" в моєму розвитку, порозкладати багато речей "по поличкам" в своїй голові. Справді цінне навчання. Що саме основне - індивідуальний підхід до учня, на курсах чи майстер-класі таке неможливе. Щиро дякую Борису!!! Він справжній знавець своєї справи!
    Олег К.

    ВідповістиВидалити
  17. Пане Борис, чи будуть найближчим часом заняття для початківців?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Доброго дня!

      Так, однозначно!

      Я намагаюсь бути доступним усім, хто бажає вчитись.

      Видалити
  18. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  19. Доброго дня. А скільки коштує індивідуальне навчання?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Доброго дня!

      Багато залежить від того, чого Ви хочете навчитись. Ми разом переглянемо Ваші бажання та потреби і зрозуміємо, як (кількість уроків і т.п.) досягти мети навчання. Тому найкраще нам зустрітись та все обміркувати разом!

      Дякую! Хорошого Вам дня!

      Видалити
  20. Добрий день! Підкажіть будь ласка, скільки буде коштувати такий курс
    ДВОТИЖНЕВИЙ КУРС НАВЧАННЯ
    «Ти запитуєш – я відповідаю!»
    4 практичних занять та 4 домашніх завдання.
    Два заняття в тиждень по 2 години кожне.

    ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 1
    Фотосет. Як ти працюєш?
    Ми проаналізуємо:
    1.Як ти фотографуєш?
    •Будуєш кадр (композиція кадру)
    •Враховуєш світло
    •Враховуєш лінії
    •Кадруєш

    2.Як ти використовуєш свій фотоапарат?
    •Кольоровий простір
    •Режим експозиції
    •Замір експозиції
    •Фокусування

    3.Як ти використовуєш свій об’єктив?
    •Діафрагма
    •Природа об’єктива

    ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 2
    Фотосет. Як ти бачиш світло?
    Модель і ми.
    Я покажу:
    1.Просте світло
    2.Складне світло
    3.Як працює світло
    4.Як співпрацювати зі світлом

    ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 3
    Фотосет. Як ти розмовляєш з моделлю?
    Модель і ми. Я фотографую – ти запитуєш.
    1.Чому модель «мовчить»?
    2.Що таке «вистрілена куля»?
    3.Чого уникати?
    Модель і ми. Ти фотографуєш – я допомагаю.

    ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 4
    Фотосет. Як ти справляєшся з труднощами?
    Фотосесія пари у вечірньому місті.
    Ти фотографуєш – я допомагаю.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Доброго дня! Перепрошую, що зразу не відповів! Був занятий підготовкою до воркшопу: http://vk.com/kompozyciya_stupor

      Щодо Вашого запитання. Найкраще, якщо ми зустрінемось і обговоримо деталі разом.

      Будь ласка, телефонуйте 0633258364 чи пишіть мені bhudyma@ukr.net

      Чекатиму! Дякую!

      Видалити